Kund
Vårt jobb
Beslutsfattare och målgruppsanalys
Samarbetet startade med att vi genomförde en djupgående målgruppsanalys där vi tog fram vilka typer av bolag som Strativ var intresserade av att komma i kontakt med. För att nå ett lyckat resultat var det viktigt att specificera flera olika parametrar. Detta inkluderade bland annat vilka som vanligtvis är beslutsfattare på bolag inom IT-köp, fastställa storlek på bolagen, vilken geografisk placering bolagen hade, och annat som kunde vara fundamentalt för att vi skulle veta vilka som är potentiella prospekt.
Mötesbokning via Linkedin och Email
I samarbetet med Strativ har vi arbetat med leadsgenerering och mötesbokning via både e-post, LinkedIn och telefon. En röd tråd har varit en personaliserad outreach-strategi som grundar sig i att signalera professionalitet vid kontaktbearbetningen. Strativ har därför kunnat luta sig tillbaka och endast dyka upp i möten som är inbokade.
Möten med beslutsfattare
I samtliga möten som vi har bokat in åt Strativ har det funnits ett tydligt behov och en efterfrågan av att starta ett IT-projekt. Potentiella kunder har varit intresserade av att diskutera allt från intranät och e-handelsprocesser till många andra spännande projekt.
Let’s find right together
Vi börjar alltid med ett personligt möte för att förstå era behov och mål. Boka ett möte idag!
Vill du höra mer om våra lösningar och hur vi kan hjälpa dig att bli bättre digitalt? Lämna dina uppgifter och låt oss tillsammans driva in nya affärer för ditt företag!
Eller nå oss via:
Adress – Malmskillnadsgatan 45, 111 38 Stockholm