Kund
Vårt jobb
Kommunicera ett unikt erbjudande
Utmaningarna i projektet med Safe Trafikskola har varit att kommunicera ett nytt koncept som en digital körskola för marknaden. För att framgångsrikt driva konverteringar till kunden krävs det en förståelse och ett intresse för bolagets erbjudande. Därför har vi använt flera olika digitala kanaler för att kunna nå potentiella beslutsfattare och leda dem till en konvertering.
Identifiera beslutsfattare och marknad
Våra annonser har främst riktats mot beslutsfattare, vilket i det här fallet ofta är föräldrar och ungdomar som ska ta körkort. Vårt kanalval har varit både varumärkesbyggande och driven av efterfrågan. En tydlig geografisk segmentering har varit avgörande för att säkerställa lönsamhet och resultat innan vi utökar annonserna.
Snabbfotat och lyhört team
Att arbeta med ett startup som Safe Trafikskola, som dessutom lanserar en helt ny metod för att ta körkort, är mycket spännande. Det kräver ett team som kan agera snabbt och vara lyhört för att kunna anpassa strategin efter förändringar både inom företaget och på marknaden. Nyckeln till detta har varit vårt nära samarbete med grundarna och marknadsteamet.
Let’s find right together
Vi börjar alltid med ett personligt möte för att förstå era behov och mål. Boka ett möte idag!
Vill du höra mer om våra lösningar och hur vi kan hjälpa dig att bli bättre digitalt? Lämna dina uppgifter och låt oss tillsammans driva in nya affärer för ditt företag!
Eller nå oss via:
Adress – Malmskillnadsgatan 45, 111 38 Stockholm